martes, 26 de febrero de 2008

Anem a crear una Web!

Buf! Cada cop n'estic més sorpresa! Sí, més sorpresa de totes les coses que arribo a fer i a aprendre aquí. Nosaltres, els Dinamitzadors, estem creant un Web. El tema és lliure, és a dir, cadascú pot fer-lo del que vulgui. Si la vol personal, endavant, i si la vol d'algun tema en concret, també.

1. Què és un Web?
Un Web és un sistema de documents enllaçats i accesibles a través d'Internet.

2. Quins passos s'han de seguir?
- El primer pas consisteix en traduir el nom del servidor en una adreça IP utilitzant la base de dades distribuïda a Internet.
- El segon pas és enviar una petició HTTP al servidor Web solicitant el recurs. Si l'aconsegueixes, ja pots fer la teva pròpia Web.

Un Web, com ja sabeu tots, et proporciona i t'aporta moltes coses d'interés. Ara us explicaré la part personal, és a dir, la meva visió sobre aquest tema, i la creació del meu Web.

Un Web és sempre útil. A mi m'agradaria poder arribar a construir un de propi on poder expressar-me, plasmar les meves idees, els meus sentments, etc. Jo estic fent un Web poc personal, o sigui, bàsicament el que estic fent és un per a fanàtics de la música. Però no de la música en general, sinó de la música de “Raveros” (com dirian els nois d'ara en día). És un Web que recull les millors festes a què assistir, les millors fotos de festes i enllaços a Webs d'interés, entre d'altres coses.

Ja veieu, tot un entreteniment. I é sque sincerament, un Web és una font de la que es pot treure molt de profit, i a més a més, es gratuït!

No t'ho perdis!

No hay comentarios: